امروز : یکشنبه , ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
شهردار مشهد

«مشهد دوست داشتنی» نمود کامل باز طراحی سبک زندگی و افتخارات ایران اسلامی است

شهردار مشهد در آیین تبرک به قدوم مادران شهدا در مشهد دوست داشتنی گفت: نمایشگاه «مشهد دوست داشتنی» نمود کامل باز طراحی سبک زندگی و افتخارات ایران اسلامی است.
سید صولت مرتضوی گفت: راز ماندگاری انقلاب ما در تمامی جهان، شکل‌گیری آن بر اساس شرط حق با محوریت عدالت است، خاطر نشان کرد: بنابراین می‌توان گفت که این انقلاب با بعد جهانی خود زنجیرها را از پای همه ستم‌دیدگان باز کرد.
ــ به واقع این انقلاب فراگیر را دشمنان به زیبایی شناختند و با مقاصد شوم خود سعی داشتند و بر آن شدند تا آن را از مسیر اصلی خود منحرف کنند.
ــ شهیدان ایران اسلامی جان دادند تا پرچم اقتدار ایران همچنان برافراشته باقی بماند و این انقلاب امام خمینی(ره) بود که موجبات بیداری اسلام را تا همیشه فراهم ساخته است.
ــ این نمایشگاه اولا از افتخارات ایران اسلامی است زیرا افتخارات ایران را باز طراحی کرده است و ثانیا سبک زندگی گذشته را به زیبایی نمود و جلوه داده است تا جوانان از درس‌های گذشته عبرت بیاموزند.
شهردار مشهد ضمن تقدیر از معاونت فرهنگی شهرداری برای برگزاری این نمایشگاه ابراز امیدواری کرد همانند نمایشگاه «مشهد دوست داشتنی» در دهه فجر سال جاری شهرک تاریخی مشهد دوست داشتنی، مورد استقبال زائران و مجاوران حریم رضوی قرار گیرد.

لینک کوتاه: https://mashhadmahboob.ir/?p=2308