امروز : یکشنبه , ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

«مشهد دوست‌داشتنی» خاطره‌ساز کودکان دیروز و امروز

 

 

 

 

 

 

علیرضا قزوه شاعر آیینی معاصر؛ در حاشیه بازدید از نمایشگاه«مشهد دوست داشتنی»

•  نمایشگاه «مشهد دوست داشتنی» بخشی از زندگی دیروز ما را روایت می‌کند؛ دیروزی که سادگی و صافی گذشتگان را با خود به همراه دارد. این نمایشگاه یادآور خاطرات خوب گذشته است چون تمام زیبایی‌های آن دوران را در یک مکان جمع کرده است.
•  مخاطب اول نمایشگاه مشهد دوست داشتنی بچه‌مدرسه‌ای‌ها و همچنین جوانان و نوجوانان هستند، اما در کنار این قشر برای نسل اول و دوم انقلاب نیز بسیار عبرت‌آموز و خاطره‌انگیز است.
•  مشهد دوست داشتنی جلوه‌های تمدن را در فضایی هنری و فرهنگی معرفی می‌کند، این نمایشگاه مردم ما را که از دنیای گذشته خود فاصله گرفتند به اصالتشان بازمی‌گرداند. این نمایشگاه، سنت و مدرنیته را با یکدیگر تلفیق کرده است ؛ که هرکدام به نوبه خود مفید و ارزشمند هستند و البته باهم مفیدتر نیز می‌شوند.
•  مشهد دوست داشتنی برای کودکان دیروز و امروز خاطره ساز است. این نمایشگاه باید برای دیگر شهرها و استان‌ها آغاز حرکتی باشد که از آن درس بگیرند ، چراکه هر شهر ویژگی‌ها، آثار و تاریخ خود را دارد که مردم آن خطه باید از طریق چنین نمایشگاه‌هایی با آن آشنا شوند.
•  نمایشگاه مشهد دوست داشتنی حتی می‌تواند الگوی مطلوبی برای کشورهای همسایه و زائرانی باشد که به پایتخت معنوی ایران اسلامی قدم می‌گذارند

لینک کوتاه: https://mashhadmahboob.ir/?p=2073