امروز : یکشنبه , ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی:

«شهرک تاریخی مشهد دوست داشتنی» اقدامی مبتکرانه است

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به مبتکرانه و خلاقانه بودن «شهرک تاریخی مشهد دوست داشتنی» اظهار داشت؛ باید نسل جدید را با این میراث عظیم فرهنگی اسلامی و مبارزات ملتمان در سال های طولانی قبل از انقلاب و حق جویی و ظلم ستیزی که جزو اصول باورهای اعتقادی ماست، آشنا کنیم.

 علاءالدین بروجردی در بازدید از شهرک تاریخی مشهد دوست داشتنی» گفت: نسلی که دوران قبل از انقلاب، انقلاب و هشت سال دفاع مقدس را درک نکرده است می تواند مخاطب اصلی این شهرک تاریخی باشد.
ــ بروجردی افزود: بهره گیری از هنر و هنرمندان در جهت انتقال این باورها به نسل جدید و یادآوری برای مردم بسیار کار ارزشمندی است که در مشهد دوست داشتنی وجود دارد.
ــ وی با بیان اینکه مشهد با حضور امام هشتم علیه السلام همیشه دوست داشتنی بوده است، ادامه داد؛ اینکه واژه دوست داشتنی را عینیت بخشیم کار بسیار ارزشمندی است و در سالی که مشهد عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام را دارد، اینگونه اقدامات بسیار قابل توجه و ارزشمند است.
بروجردی حمایت از مشهد دوست داشتنی را ضروری دانست و ادامه داد: با توجه به خیل عظیم زائرین امام رضا علیه السلام در مشهد مقدس، «شهرک تاریخی مشهد دوست داشتنی» می تواند به صورت دائمی دایر باشد.

لینک کوتاه: https://mashhadmahboob.ir/?p=2343