امروز : جمعه , ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

شهرک تاریخی مشهد دوست داشتنی؛ فرصتی برای مبارزه با تبلیغات ماهواره‌ای دشمن

شهرک تاریخی مشهد دوست داشتنی که چهارمین روز کاری خود را پشت سر می‌گذارد، در هوای بارانی بهار ۹۶ میزبان زائران و مجاوران حریم رضوی است. بازدید از این شهرک تاریخی به یکی از برنامه‌های زائرانی تبدیل شده که از شهرهای مختلف ایران به مشهد آمده‌اند.
یکی از این زائران، علی اکبر عرفانیان است که از تهران به مشهد آمده است، وی با اشاره به تاثیر مثبت چنین فعالیت‌های فرهنگی بر روی جوانان می‌افزاید: ما با ایجاد چنین فضاهایی می‌توانیم به جوانان نشان دهیم که انقلاب با پشت سر گذاشتن چه دشواری‌هایی به جایگاه امروز خود رسیده است.
ــ عرفانیان در ادامه گفت: امروز دشمن با استفاده از شبکه‌های ماهواره‌ای در تلاش است تا جوانان ما را از مسیر انقلاب خارج کند، برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی برای آشنایی جوانان با انقلاب و ارزش‌های آن بسیار مفید و موثر است.
ــ وی ادامه داد: بازآفرینی واقعیت‌های تاریخی همچون واقعه‌ی گوهرشاد، سخنرانی‌های اوایل انقلاب و مسائلی از این دست که واقعیت‌های مهم انقلاب اسلامی است، برای من بسیار جذاب و خاطره انگیز بود.
عرفانیان که در تهران شغل آزاد دارد، از اینکه به شهرک تاریخی مشهد دوست داشتنی آمده خوشحال است و این نمایشگاه را فرصتی خوبی برای خانواده‌ها می‌داند.

لینک کوتاه: https://mashhadmahboob.ir/?p=2213