امروز : شنبه , ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

نمایش هویت اصیل مشهد در نمایشگاه «مشهد دوست‌داشتنی»

 

 

 

 

 

 

محمد بخشی محبی معاون دادستان مشهد در حاشیه بازدید از نمایشگاه «مشهد دوست داشتنی»

•  نمایشگاه «مشهد دوست داشتنی» نمایش هویت و فرهنگ اصیل مشهد در بخش های تاریخی مختلف است. در فضای این نمایشگاه به خوبی می توان هویت اصیل یک ایرانی به خصوص یک شهروند مشهدی را لمس و مشاهده کرد.
•  طراحی و معماری به کارگرفته شده در بخش تاریخی نمایشگاه واستفاده از زبان هنر برای درک بصری و مفهومی مخاطب، این نمایشگاه را دلنشین تر کرده است. جذابترین بخش این نمایشگاه مسجد گوهرشاد است. به نظرم  اگر امروز شهدای واقعه گوهرشاد حضور داشتند یک خداقوت جانانه به مجریان این نمایشگاه می گفتند.
•  نمایشگاه «مشهد دوست داشتنی» به خوبی موضوعات انقلابی و تاریخی این کلانشهر مذهبی را به تصویر کشیده‌ است. مخاطب اصلی این رویداد فرهنگی نسل  جوان و  آن دسته افرادی هستند که آن دوران را درک و لمس نکرده‌اند.
•  برپایی این نمایشگاه ایده‌ای بدیع و خلاقانه و فرصت خوبی است برای خانواده های مشهدی تا در کنار هم یک تفریح سالم و فرهنگی را تجربه کنند.
•  مشهد در امور فرهنگی در کشور پیش قدم است، امیدوارم همانطور که در بحث استقبال از بهار توانست الگویی برای سایر شهرهای کشور باشد در خصوص پرداختن به هویت تاریخی و فرهنگی این کلانشهر مذهبی نیز الگو باشد.

لینک کوتاه: https://mashhadmahboob.ir/?p=2095