امروز : شنبه , ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

آرمان‌های انقلاب با زبان هنر در فضای تاریخی «مشهد دوست‌داشتنی»

 

 

 

 

 

 

علیرضا رشیدیان استاندار خراسان رضوی در بازدید از نمایشگاه «مشهد دوست داشتنی» مطرح کرد:

•  برپایی نمایشگاه «مشهد دوست داشتنی» در آستانه مشهد ۲۰۱۷  پایتخت فرهنگی جهان اسلام بی‌شک در  معرفی مشهد به‌عنوان شهری تاریخی و فرهنگی تأثیر بسزایی دارد.این نمایشگاه باید به‌عنوان مرکزی برای بازدید زائران و مجاوران بارگاه رضوی معرفی شود تا افراد هر شهر و دیار از این ظرفیت عظیم استفاده کنند.
•  متفاوت بودن و زنده‌بودن «مشهد دوست داشتنی»، پیام مهمی در بردارد که باید این پیام را در دل رویدادها و وقایع آن مشاهده کرد. بی‌شک، این نمایشگاه فرصت بسیار خوبی است تا مردم با غرق شدن در فضای تاریخی و فرهنگی مشهد با زبان هنر و فرهنگ، باارزش‌ها و آرمان‌های انقلابی این شهر نیز آشنا شوند.
•  با توجه به گسست نسلی در مناسبت‌های تاریخی، مخاطب چنین فضاهای دل‌نشینی نسل جدید انقلاب هستند، چراکه آن دوران را ندیدند، این عرصه‌ها ظرفیت‌هایی را ایجاد می‌کند که خاطرات پرشور و شعور انقلاب را، در قالب هنر وتصویر، به‌صورت زنده لمس کنند.
ک  اینجا پیام‌های بسیاری برای نسل جوان در بر دارد چون با فضاسازی پیام انقلاب و تاریخ را به نسل جدید منتقل می‌کند. بی‌شک این یک نوآوری است و باید به برگزارکنندگان این نمایشگاه دست‌مریزاد گفت تا کارشان را ادامه دهند چون این کار کوچک نیست و باید ادامه داشته باشد.

لینک کوتاه: https://mashhadmahboob.ir/?p=2075